Na sjednici Nastavničkog vijeća 27. svibnja 2025., kolegica Josipa Dvoraček Užarević predstavila je ishode tečaja u sklopu Erasmus+ mobilnosti pod nazivom „Mental Health Awareness“. Kolegica Dvoraček Užarević boravila je od 28. travnja do 4. svibnja 2025. u Dublinu u Irskoj na Erasmus+ tečaju u organizaciji Europass Teacher Academy. Tečaj je vodila trenerica Deirdre Cronnelly, a u grupi je bilo još 11 sudionika iz Mađarske, Njemačke, Švedske, Italije i Poljske. Struktura tečaja bila je usmjerena na osmišljavanje alata potrebnih za osnaživanje mentalnog zdravlja nastavnika, kako bi ih oni mogli koristiti u radu sa svojim učenicima.
Kroz metode upoznavanja i tzv. „ledolomce“, pokazalo se da većina nastavnika ima teškoće s odvajanjem privatnog i poslovnog života, malo vremena za sebe, loše navike spavanja i prehrane, probleme s prepoznavanjem ranih ili kroničnih znakova stresa te poteškoće u postavljanju granica. Na temelju toga, trenerica je kreirala petodnevni tečaj koji se bavio upoznavanjem i prakticiranjem različitih vrsta meditacija, mindfulnessa, tehnikama disanja te otkrivanjem izvora stresa i reagiranjem na njih.
Veći dio predavanja odvijao se u učionici, no dio nastave održan je i na terenu. Jedan od izleta uključivao je predavanje o povezanosti hrane i raspoloženja („Food & Mood“) u prekrasnom parku u predgrađu Sandycove te mindfulness šetnju do tornja Jamesa Joycea, koji su također posjetili. Drugi dio terenske nastave održan je u Nacionalnoj galeriji Irske, gdje su se provodile vježbe meditacije i taktilnog doživljaja kroz umjetnička djela.
Uz tematska predavanja, nastavnica je sudjelovala i u organiziranim aktivnostima za sve polaznike Erasmus+ tečajeva, koje su uključivale upoznavanje irske kulture kroz tečaj irskog plesa te izlet u nacionalni park Glendalough i posjet kući Russborough. Nakon predavanja bilo je vremena i za samostalno istraživanje Dublina te promišljanje o učinku vježbi s predavanja na poboljšanje kvalitete vlastitog života.
Cijeli tečaj pokazao se kao izvrsna prilika za razmjenu novih ideja kojima se može obogatiti nastava, kako unutar škole, tako i kroz međupredmetnu suradnju s kolegama. Također je pružio priliku za razmjenu iskustava i metoda rada s kolegama iz drugih zemalja te za jačanje kompetencija u korištenju stranih jezika. Što se tiče učenika, naglasak je stavljen na primjenu usvojenih metoda za jačanje njihova mentalnog zdravlja, prepoznavanje izvora stresa i razvoj učinkovitih strategija za suočavanje sa stresnim situacijama. Bez obzira na temu, stečeno znanje, iskustvo i povezivanje s kolegama iz drugih zemalja neprocjenjivo je za profesionalni razvoj i unapređenje nastavne prakse.











